Door het invullen van je gegevens ga je automatisch akkoord met het privacy statement.

Herken je dit?

Je wilt zoveel doen en bereiken. Genieten van het leven. Maar je hebt steeds het gevoel dat je ‘vastloopt en maar niet verder komt’  Je begint je vrolijke, ontspannen en krachtige zelf steeds meer te missen. Er ontbreekt jou aan hulp die niet alleen jouw fysieke pijnklachten, maar ook jouw emotionele en mentale pijnklachten als vrouw meeneemt.

Je bent continu bezig met doorgaan en doorrennen. Je legt de lat voor jezelf torenhoog en wilt niemand teleurstellen. Het kost je teveel tijd en energie. Je geeft jezelf geen kans om te kunnen ontspannen en je eigen batterij op te laden. Je lijf schreeuwt inmiddels van de pijn. En je wilt stappen zetten naar verlichting van je pijnklachten.

Je ben een sensitieve vrouw en je wilt graag de juiste keuzes gaan maken die bijdragen aan verlichting van je pijn en het goed voor jezelf zorgen. Aan het jezelf beschermen. Maar je wilt er ook voor anderen kunnen zijn. Je twijfelt aan waar je moet beginnen en je kan niet voelen wat nou écht goed is voor jezelf. En heb je handvatten en richting nodig

Je vraagt je af wat je nou eigenlijk moet doen om van je stress en burn-out? Welke stappen moet je nemen en hoe zorg je dat je afkomt van stress-gerelateerde pijnklachten? Je hebt eigenlijk ook geen zin om je nog langer gevangen te laten houden door stress.

e verliest kostbare tijd met het lezen van zelfhulpboeken omdat je in het medische circuit niet verder komt. En praattherapie heeft jou tot nu toe ook niet verder geholpen.Is dit nou eenmaal hoe het is? Is er geen andere niet medische manier om mijn pijnklachten op te lossen?